Toimitusehdot

Maksutavat

Käytössämme on turvallinen ja luotettava Checkoutin maksupalvelu, joten voit maksaa ostoksesi heti käyttäen oman pankkisi verkkopankkia.

Halutessasi voit myös maksaa ostoksesi ennakkomaksuna. Valitse kassalla ennakkomaksu, saat sähköpostitse tilausvahvistuksen ja maksutiedot. Tuotteet lähetetään Sinulle, kun maksu näkyy tilillämme.

Maksutapoihin on nyt lisätty myös Euroloan Lasku ja Osamaksu!


Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen Itellan Pienlähetystä. Kyseessä on kirjeposti ja se kannetaan kotiin päiväpostin yhteydessä. Tuotteet lähetetään normaalisti kahden vuorokauden kuluessa tilauksesta, poikkeuksista informoimme välittömästi. Pienlähetykset tulevat perille 1-3 vrk:n kuluessa postittamisesta.


Toimituskulut

Tarjoamme Sinulle ilmaisen toimituksen ilman ostorajaa. Ilmainen toimitus koskee kotimaan tilauksia. Ulkomaisiin tilauksiin lisätään todelliset lähetyskulut.


Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan Suomeen ja EU:n alueelle ja sopimuksesta mihin tahansa maahan. Ulkomaan tilauksissa ota yhteyttä asiakaspalveluumme lähetyskulujen selvittämiseksi.


Toimitusaika

Tilaukset pakataan pääsääntöisesti tilauspäivänä ja toimitetaan postiin seuraavana päivänä. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa osissa.


Viallisen tuotteen palautus

Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen saapumisesta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta info@gemelli.fi. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa.


Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä lähetyksen saavuttua tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.

Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.


Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

- Sähköpostilla osoitteesta info@gemelli.fi

- Puhelimella numerosta 040 6487 520, lähetä tekstiviesti/soittopyyntö, niin otamme sinuun yhteyttä!


Riitatapaukset

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).